[3] | 1 |
|
---|
| 2 |
|
---|
| 3 | 20/01/2011: Vervelende bug in acknowledgement tussen UT en Logger - input incorrect >_<;
|
---|
| 4 |
|
---|
| 5 |
|
---|
| 6 |
|
---|
| 7 | =====================
|
---|
| 8 | Met properties lokaal wegschrijven/inlezen
|
---|
| 9 | =====================
|
---|
| 10 |
|
---|
| 11 |
|
---|
| 12 | 08/12/2010: Started development
|
---|
| 13 | Created: +ILoggerOutput
|
---|
| 14 | +LoggerMessage
|
---|
| 15 | +TeamUpSpreadsheetOutput
|
---|
| 16 | +TeamUpMessage
|
---|
| 17 | +TestSpreadsheetOutput
|
---|
| 18 | +TeamUpQuestionnaire
|
---|
| 19 | +TeamUpEvent
|
---|
| 20 | +ILoggerLogic
|
---|
| 21 | +TeamUpLogic
|
---|
| 22 |
|
---|
| 23 |
|
---|
| 24 | Basically, I created the output and logic part of the TeamUplogger and tested this quickly with the Google Docs
|
---|
| 25 | Spreadsheet method.
|
---|
| 26 | TODO: -TeamUpLocalOutput (or generalized LocalOutput)
|
---|
| 27 | -ILoggerInput
|
---|
| 28 | -TeamUpInput
|
---|
| 29 | -In TeamUpOutput: checking connection, throttling/buffering messages
|
---|
| 30 | -In TeamUpLogic/Output: Get a proper sessionID
|
---|
| 31 | -(more) Models
|
---|
| 32 |
|
---|
| 33 |
|
---|
| 34 |
|
---|
| 35 |
|
---|
| 36 | \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
|
---|
| 37 | - unique session id (datum/tijd) in excel
|
---|
| 38 | - voeg playerid toe aan events
|
---|
| 39 |
|
---|
| 40 | //meerdere sheets in excel output
|
---|
| 41 | //sheet voor questionnares met op kolom session id en
|
---|
| 42 |
|
---|
| 43 |
|
---|
| 44 | ====Startup Procedure ==========
|
---|
| 45 | 1. PC's gaan aan
|
---|
| 46 | 2. Vier pc's: 1 is momenteel server + client. De rest clients
|
---|
| 47 |
|
---|
| 48 |
|
---|
| 49 |
|
---|
| 50 | Server moet gestart worden vanuit Tool. Daarna worden clients opgestart (via shortcut). Clients connecten puur vanuit unrealscript. IP staat in .ini file.
|
---|
| 51 | Geldt ook voor client die op de server staat (krijgt apart ip, localhost).
|
---|
| 52 |
|
---|
| 53 | Daarna: needs session management. Moet gereset worden als spel gereset wordt door client. Sla op in datamodel. Schrijf oude weg als nieuwe wordt gestart,
|
---|
| 54 | lokaal en extern (bv google docs excel). Houd bij welke al opgestuurd zijn en welke nog gestuurd moeten worden, zodat hij gaat sturen zodra er weer
|
---|
| 55 | connectie is. Wegschrijven aparte modules voor verschillende backends.
|
---|
| 56 |
|
---|
| 57 |
|
---|
| 58 | 01/12/2010: Uitzoeken wat gelogged wordt en hoe dat het beste kan worden weergegeven.
|
---|
| 59 | Belangrijke informatie:
|
---|
| 60 | - Session id
|
---|
| 61 | - PlayerID (vier per sessie, most likely)
|
---|
| 62 | - Questionnaire per speler
|
---|
| 63 | - Events (10 totaal)
|
---|
| 64 |
|
---|
| 65 | Mogelijke representaties:
|
---|
| 66 |
|
---|
| 67 | #################### Tabel voor questionnaire + tabel voor ieder event ##########
|
---|
| 68 | # #
|
---|
| 69 | # Sheet: Questionnaire #
|
---|
| 70 | # Session PlayerID Age Sex #
|
---|
| 71 | # | i | | i | | i | | i | #
|
---|
| 72 | # | | | | | | | | #
|
---|
| 73 | # #
|
---|
| 74 | # #
|
---|
| 75 | # Sheet: Maze #
|
---|
| 76 | # Session Timestamp #
|
---|
| 77 | # | i | | i | #
|
---|
| 78 | # | | | | #
|
---|
| 79 | # #
|
---|
| 80 | # #
|
---|
| 81 | # Sheet: Stepped on faulty tile #
|
---|
| 82 | # Session Timestamp PlayerID #
|
---|
| 83 | # | i | | i | | i | #
|
---|
| 84 | # | | | | | | #
|
---|
| 85 | #Legenda: i = int; t = timestamp. #
|
---|
| 86 | #################################################################################
|
---|
| 87 |
|
---|
| 88 | ################### Tabel voor questionnaire + 1 tabel voor alle events #########
|
---|
| 89 | # #
|
---|
| 90 | # Sheet: Questionnaire #
|
---|
| 91 | # Session PlayerID Age Sex #
|
---|
| 92 | # | i | | i | | i | | i | #
|
---|
| 93 | # | | | | | | | | #
|
---|
| 94 | # #
|
---|
| 95 | # Sheet: Events #
|
---|
| 96 | # Session Timestamp EventID PlayerID #
|
---|
| 97 | # | i | | i | | i | | i | #
|
---|
| 98 | # | | | | | | | | #
|
---|
| 99 | #Legenda: i = int; t = timestamp. #
|
---|
| 100 | #################################################################################
|
---|
| 101 |
|
---|
| 102 |
|
---|