1 |
|
---|
2 |
|
---|
3 | 20/01/2011: Vervelende bug in acknowledgement tussen UT en Logger - input incorrect >_<;
|
---|
4 |
|
---|
5 |
|
---|
6 |
|
---|
7 | =====================
|
---|
8 | Met properties lokaal wegschrijven/inlezen
|
---|
9 | =====================
|
---|
10 |
|
---|
11 |
|
---|
12 | 08/12/2010: Started development
|
---|
13 | Created: +ILoggerOutput
|
---|
14 | +LoggerMessage
|
---|
15 | +TeamUpSpreadsheetOutput
|
---|
16 | +TeamUpMessage
|
---|
17 | +TestSpreadsheetOutput
|
---|
18 | +TeamUpQuestionnaire
|
---|
19 | +TeamUpEvent
|
---|
20 | +ILoggerLogic
|
---|
21 | +TeamUpLogic
|
---|
22 |
|
---|
23 |
|
---|
24 | Basically, I created the output and logic part of the TeamUplogger and tested this quickly with the Google Docs
|
---|
25 | Spreadsheet method.
|
---|
26 | TODO: -TeamUpLocalOutput (or generalized LocalOutput)
|
---|
27 | -ILoggerInput
|
---|
28 | -TeamUpInput
|
---|
29 | -In TeamUpOutput: checking connection, throttling/buffering messages
|
---|
30 | -In TeamUpLogic/Output: Get a proper sessionID
|
---|
31 | -(more) Models
|
---|
32 |
|
---|
33 |
|
---|
34 |
|
---|
35 |
|
---|
36 | \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
|
---|
37 | - unique session id (datum/tijd) in excel
|
---|
38 | - voeg playerid toe aan events
|
---|
39 |
|
---|
40 | //meerdere sheets in excel output
|
---|
41 | //sheet voor questionnares met op kolom session id en
|
---|
42 |
|
---|
43 |
|
---|
44 | ====Startup Procedure ==========
|
---|
45 | 1. PC's gaan aan
|
---|
46 | 2. Vier pc's: 1 is momenteel server + client. De rest clients
|
---|
47 |
|
---|
48 |
|
---|
49 |
|
---|
50 | Server moet gestart worden vanuit Tool. Daarna worden clients opgestart (via shortcut). Clients connecten puur vanuit unrealscript. IP staat in .ini file.
|
---|
51 | Geldt ook voor client die op de server staat (krijgt apart ip, localhost).
|
---|
52 |
|
---|
53 | Daarna: needs session management. Moet gereset worden als spel gereset wordt door client. Sla op in datamodel. Schrijf oude weg als nieuwe wordt gestart,
|
---|
54 | lokaal en extern (bv google docs excel). Houd bij welke al opgestuurd zijn en welke nog gestuurd moeten worden, zodat hij gaat sturen zodra er weer
|
---|
55 | connectie is. Wegschrijven aparte modules voor verschillende backends.
|
---|
56 |
|
---|
57 |
|
---|
58 | 01/12/2010: Uitzoeken wat gelogged wordt en hoe dat het beste kan worden weergegeven.
|
---|
59 | Belangrijke informatie:
|
---|
60 | - Session id
|
---|
61 | - PlayerID (vier per sessie, most likely)
|
---|
62 | - Questionnaire per speler
|
---|
63 | - Events (10 totaal)
|
---|
64 |
|
---|
65 | Mogelijke representaties:
|
---|
66 |
|
---|
67 | #################### Tabel voor questionnaire + tabel voor ieder event ##########
|
---|
68 | # #
|
---|
69 | # Sheet: Questionnaire #
|
---|
70 | # Session PlayerID Age Sex #
|
---|
71 | # | i | | i | | i | | i | #
|
---|
72 | # | | | | | | | | #
|
---|
73 | # #
|
---|
74 | # #
|
---|
75 | # Sheet: Maze #
|
---|
76 | # Session Timestamp #
|
---|
77 | # | i | | i | #
|
---|
78 | # | | | | #
|
---|
79 | # #
|
---|
80 | # #
|
---|
81 | # Sheet: Stepped on faulty tile #
|
---|
82 | # Session Timestamp PlayerID #
|
---|
83 | # | i | | i | | i | #
|
---|
84 | # | | | | | | #
|
---|
85 | #Legenda: i = int; t = timestamp. #
|
---|
86 | #################################################################################
|
---|
87 |
|
---|
88 | ################### Tabel voor questionnaire + 1 tabel voor alle events #########
|
---|
89 | # #
|
---|
90 | # Sheet: Questionnaire #
|
---|
91 | # Session PlayerID Age Sex #
|
---|
92 | # | i | | i | | i | | i | #
|
---|
93 | # | | | | | | | | #
|
---|
94 | # #
|
---|
95 | # Sheet: Events #
|
---|
96 | # Session Timestamp EventID PlayerID #
|
---|
97 | # | i | | i | | i | | i | #
|
---|
98 | # | | | | | | | | #
|
---|
99 | #Legenda: i = int; t = timestamp. #
|
---|
100 | #################################################################################
|
---|
101 |
|
---|
102 |
|
---|